tisdag 21 juni 2011

Nya tider....

Hmmm ja då var vi på plats i nya huset.. flytten har gått väldigt bra (tack alla som hjälpt till!), allt e på plats å nästan alla kartonger är uppackade. Lite renovering å sedan har vi vårt hus vi drömt om... eller? Nja, drömhuset är kanske att ta i, men bra nog?! Varför känns det så konstigt då? Saknar vår lägenhet, grannarna, närheten till allt.... saknar att bo i stan helt enkelt! Hoppas denna känsla försvinner SNART!!

Idag är det lite roligheter på gång dock! Farmor Gunilla kommer strax å ska ta hand om lilla G idag när jag ska få "utbildning" på min nya symaskin ;o) Ska bli riktigt kul! Sedan ska jag sy ihop allt jag har klippt till, massa beställningar som bara ligger å väntar på att bli slutförda! Riktigt roligt ;-)

Förresten igår öppnade ju Stof & Stil sin butik i Bäckebol! Ojojoj, där kommer annsofie spendera många timmar misstänker jag. Hade eg köpstopp när det gäller tyger, men många hundralappar fattigare och fina tyger rikare kom jag därifrån igår kväll ;o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar